[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 21 18:46:07 EEST 2009

On Tue, 2009-07-21 at 18:18 +0300, Cosmin Dumitru wrote:

> <text was here>
>
> Salut!
>
> Cateva opinii  total dezinteresate:
>
> 1h30 e mult pentru o singura prezentare. Fie mai multe la un loc pe 1h30
> fie prezentare + ceva practic/demo. Cam dupa 40 de minute publicul doarme.

Va fi facuta o pauza. Intervalul propus de mine este 1h - 1h30min cu
pauza. Unele aspecte consider ca merita sa fie prezentate si nu stiu
daca se vor incadra in sub o ora.

> Interesati-va la cei ce fac orarul inainte de a stabili chestii. Anul
> trecut era o pauza de 2 ore cand nu era nici un curs programat (doar
> laboratoare). Foarte probabil o sa existe asa ceva si la anul. Atunci e
> perioada optima pentru astfel de activitati pentru ca nici un profesor
> nu o sa isi simta subminat cursul. Daca nu exista asa ceva, evitati sa
> puneti activitatile cand are dl prof. dr. ing Cristea curs pentru ca e
> posibil sa fie discutii.

Problemele de suprapunere de ore si cele politice vor fi analizate in
detaliu.

> Daca nu e ceva practic la mijloc parerea mea e ca in weekend vor fi
> relativ putini. Relativul e dat de publicul tinta pe care il urmariti:
> daca e vorba de pasionati, aia or sa vina indiferent de vremea de afara
> sau de ora, daca e vorba de colegi doar interesati de subiect, ziua
> aleasa e relevanta.

Aici va fi mai dificil. O sa discutam sa vedem ce solutie este cea mai
potrivita avand la vedere si orarul. Oricum, cat timp slide-urile si
fimele vor fi publice putem ajunge la "publicul tinta" si fara prezenta
fizica a acestuia.

Razvan