[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 21 18:26:46 EEST 2009

On Tue, 2009-07-21 at 18:04 +0300, mihai maruseac wrote:
> Raspund inline.

> * nu ştiu dacă e obligatoriu să le facem la diferenţe constante de
> timp, putem să le organizăm când găsim câte ceva de zis (aka avem
> prezentatori cu prezentarea făcută:P)

Dupa cum a spus si AJ, imi pare o idee buna sa nu fie diferente
constante, dar trebuie sa existe o periodicitate. Adica sa facem 3
prezentari la o 2 saptmani si apoi o luna nimic nu mi se pare o idee
buna. O astfel de initiativa este, in opinia mea, sustenabila prin
constanta in cadrul unui interval dat (ceva de genul de 2-3 ori pe
luna).

Altfel spus, prezentarile vor trebui intrucatva planificate. Nu cred ca
va exista o problema de forma "ce vom prezenta data viitoare". Sunt
multe lucruri de care putem vorbi si avem si domenii destul de diverse
de pregatire.

> ** aş adăuga profiling şi optimizing code

O sugestie buna.

> MM? :P Sau poate mai mulţi simultan ca să avem o arie de acoperire mai mare.

Ramane sa discutam. Pe moment suntem in faza de colectare de opinii,
pareri, sugestii.

> Oricum, le putem zice şi pe la cursuri. Dar putem folosi din când în
> când plasmele.

Da, plasmele sunt o sugestie buna.

> Sâmbătă dacă este o sală liberă (un EC105 e ideal pentru aşa ceva, zic eu)

EC105 este mult prea mare pentru ce ne trebuie noua. Dificultatea de a
convinge decanatul sa ne ofere aceasta sala contrabalanseaza puternic
necesitatea folosirii acestei sali. Cand vom ajunge la un nivel de
succes teribil, vom evalua aceasta propunere.

> Oricum, cei interesaţi vor veni chiar dacă e week-end
> Dezavantajul de aici e grav. Pentru că ne reduce mult audienţa

Trebuie avut in vedere ce vrem sa obtinem. Multi doar ca sa fie sau
oameni interesati?

> Dacă nu reuşim să găsim ceva într-o săptămână, nu cred că se va supăra
> cineva dacă va exista o pauză de o săptămână. Dar asta doar în cazuri
> de urgenţă când nu vom găsi nici un topic de prezentare.

Dupa cum am mentionat nu trebuie sa fie saptamanal, dar ar trebui sa
aiba o periodicitate/constanta la nivelul unei luni (2-3 prezentari pe
luna).

Razvan