[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Jul 21 18:04:44 EEST 2009

Raspund inline.

2009/7/21 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> <Snip>
> Concluzia a fost ideea din $subject. In ce consta, in viziunea mea,
> ROSEdu Tech Talks:
> * la fiecare doua saptamani, eventual la o saptamana - daca avem
> materialul necesar, va avea loc o prezentare de 1h-1h30min despre un
> subiect dat
* nu ştiu dacă e obligatoriu să le facem la diferenţe constante de
timp, putem să le organizăm când găsim câte ceva de zis (aka avem
prezentatori cu prezentarea făcută:P)
> * exemple de prezentari:
> ** ...
** aş adăuga profiling şi optimizing code
> * va exista un responsabil de evenimente care va selecta/convinge
> persoane care sa faca prezentare peste doua saptamani
MM? :P Sau poate mai mulţi simultan ca să avem o arie de acoperire mai mare.
> * promovarea va fi facuta prin metode electronice; nu cred ca are sens
> sa lipim afise pentru un eveniment periodic
Oricum, le putem zice şi pe la cursuri. Dar putem folosi din când în
când plasmele.

> Ce nu este clar in acest moment:
> * cand vor avea loc? (ca zi a saptamanii)
Sâmbătă dacă este o sală liberă (un EC105 e ideal pentru aşa ceva, zic eu)
> ** avantaj week-end: avem sala libera (EG106), nu exista scoala
> ** dezavantaj week-end: e week-end, duh!
Oricum, cei interesaţi vor veni chiar dacă e week-end
> ** avantaj in timpul saptamanii: nu e week-end :-P
> ** dezavantaj in timpul saptamanii: e greu sa gasim un slot orar
> potrivit pentru toata lumea
Dezavantajul de aici e grav. Pentru că ne reduce mult audienţa
> * sala folosita: pentru inceput putem folosi EG106; nu cred ca vor fi
> pentru inceput foarte multi oameni
> * cine va fi responsabil? (eu momentan ma gandesc la Alex Juncu, dar
> ramane de discutat)
În funcţie de ce atribuţii are responsabilul m-aş putea oferi. Măcar
nu mă voi mai plictisi în timpul semestrului.

> Lucruri importante:
> * prezentarile nu trebuie sa respecte un format anume; fiecare autor
> alege formatul/template-ul etc.
> * prezentarile trebuie sa se incadreze in maxim 1h30min ca sa nu
> plictisim publicul
> * trebuie neaparat asigurata periodicitatea; unul dintre aspectele
> importante ale acestui eveniment este continuitatea

Dacă nu reuşim să găsim ceva într-o săptămână, nu cred că se va supăra
cineva dacă va exista o pauză de o săptămână. Dar asta doar în cazuri
de urgenţă când nu vom găsi nici un topic de prezentare.

><snip>
>
> Astept pareri/sugestii/observatii/critici/intrebari.
Inlined.

MM