[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Tue Jul 21 18:17:06 EEST 2009

2009/7/21 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Yeah, dar ce te faci dacă subiectele abordate pe 10 şi pe 20 îi
> interesează pe un anumit grup de oameni care să spunem ar avea marţea
> (pe 20 să zicem) laboratoare în intervalul acela orar?
> Cred că cel mai bine ar fi să fie în weekend sau cândva într-o zi a
> săptămânii de la ora 20 seara încolo (ceea ce sincer nu cred că ar
> vrea nimeni).

Ideea unui șir de Talk-uri este ca să nu oblige pe toți să vină tot
timpul... (cel puțin eu consider) că e un lucru bun să fie publicul
altfel în fiecare ședință

> Poate ar trebui pregătite încă din vacanţă. Graba de multe ori strică treaba.

> Răzvan, ştii că dacă le vei spune studenţilor tăi de la USO despre
> chestia asta, vor venii destul de mulţi? :-)

Răzvan va vrăji pe toți studenții lui de la USO cu farmecele sale :P

> Mie îmi place ideea. Ştiu că părerea mea nu contează, dar am vrut să
> spun că mi se pare o idee foarte bună.
>
> Într-un laborator (EG106, ED011 whatever) nu încap foarte multe
> persoane. Mi s-ar părea mult mai relevant ca Tech Talks să fie ţinut
> într-un amfiteatru. Astfel oricine şi-ar dori să participe ar putea
> participa. Diverse exemple ar putea fi proiectate pe un perete, iar
> cei care asistă ori să încerce pe laptopuri, ori să se ducă acasă să
> testeze şi să vadă cum merge treaba.

wwoooow there... we start small :P  imagiea unui amfiteatru mare gol
este mai rea decât cea a unui laborator mic plin ;)

--
Alexandru Juncu

CATC Instructor
ROSEdu Member