[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Jul 21 18:12:55 EEST 2009

2009/7/21 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Yeah, dar ce te faci dacă subiectele abordate pe 10 şi pe 20 îi
> interesează pe un anumit grup de oameni care să spunem ar avea marţea
> (pe 20 să zicem) laboratoare în intervalul acela orar?
> Cred că cel mai bine ar fi să fie în weekend sau cândva într-o zi a
> săptămânii de la ora 20 seara încolo (ceea ce sincer nu cred că ar
> vrea nimeni).

S-ar putea face ceva de tipul: prima sâmbătă după data de 10. :D

> Poate ar trebui pregătite încă din vacanţă. Graba de multe ori strică treaba.

Deja avem cele de la CDL. Unele din ele pot fi modificate extrem de
puţin şi pot fi prezentate.

> Răzvan, ştii că dacă le vei spune studenţilor tăi de la USO despre
> chestia asta, vor venii destul de mulţi? :-)

În funcţie de subiectele atacate în primele sesiuni cred că vor veni
extrem de mulţi studenţi. Unii vor veni pentru că ce se va prezenta îi
va ajuta la o materie, alţii din pasiune.

> Într-un laborator (EG106, ED011 whatever) nu încap foarte multe
> persoane. Mi s-ar părea mult mai relevant ca Tech Talks să fie ţinut
> într-un amfiteatru. Astfel oricine şi-ar dori să participe ar putea
> participa. Diverse exemple ar putea fi proiectate pe un perete, iar
> cei care asistă ori să încerce pe laptopuri, ori să se ducă acasă să
> testeze şi să vadă cum merge treaba.

Eventual, putem face rost de 20-30 prelungitoare în EC105 ca să poată
sta toată lumea pe laptop-ul propriu.

MM