[rosedu-general] Idee: ROSEdu Tech Talks

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Tue Jul 21 17:55:07 EEST 2009

2009/7/21 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> Salut!
>
> Acum ceva vreme mi-a venit o idee legata de o activitate posibila pe
> care ROSEdu o poate implementa. Am discutat-o frugal cu Alex Eftimie,
> Mircea Bardac, Andrei Buhaiu si Andrei Faur. Se cheama "ROSEdu Tech
> Talks".

Așteptam de mult să readuci subiectul în discuție :D

> [...]
> ** preprocesorul C
> ** bash
> ** make
> ** iptables
> ** biblioteci (creare, utilizare, utilitare folosite)
> ** OpenVZ
> ** SSH (ssh, scp, tunnelling, chei, agent)
> ** daemoni i rulare n background
> * prezentarile vor incepe in luna octombrie (dupa inceputul anului
> universitar, timp in care sa le facem si ceva reclama)
> * va exista un responsabil de evenimente care va selecta/convinge
> persoane care sa faca prezentare peste doua saptamani

damn it...vroiam să sugerez eu asta :P

> * filmul si slide-urile vor fi publice sub o licenta free/open :-)
> * promovarea va fi facuta prin metode electronice; nu cred ca are sens
> sa lipim afise pentru un eveniment periodic

Maybe we get a few pixels on curs.cs.pub.ro... if Live at Edu can haz
huge banners, why can't we?

> Ce nu este clar in acest moment:
> * cand vor avea loc? (ca zi a saptamanii)
> ** avantaj week-end: avem sala libera (EG106), nu exista scoala
> ** dezavantaj week-end: e week-end, duh!
> ** avantaj in timpul saptamanii: nu e week-end :-P
> ** dezavantaj in timpul saptamanii: e greu sa gasim un slot orar
> potrivit pentru toata lumea

Părerea mea e că ar trebuie să fie o dată ceva mai random decât în
fiecare luni/joi/sâmbătă DAR în același timp să păstrăm o 'expresie
regulată' pentru a fi ținut ușor minte... și mă gândeam la ceva de
genul în fiecare 10, 20 și 30 a lunii... Motivație: 10 zile mi se pare
un intervat bun între două ședințe, pică și în zile diferite ale
săptămânii și avem mai multe șanse să nimerim un public mai variat, și
e și ușor de ținut minte ca dată pentru participanți.

> * sala folosita: pentru inceput putem folosi EG106; nu cred ca vor fi
> pentru inceput foarte multi oameni

Dacă nu e liberă EG106 în ziua respectivă, poate negociem cu RR pentru ED011

> * cine va fi responsabil? (eu momentan ma gandesc la Alex Juncu, dar
> ramane de discutat)

:">

> Lucruri importante:
> * prezentarile nu trebuie sa respecte un format anume; fiecare autor
> alege formatul/template-ul etc.
> * prezentarile trebuie sa se incadreze in maxim 1h30min ca sa nu
> plictisim publicul

cu pauză de socializare la jumătate...

> * trebuie neaparat asigurata periodicitatea; unul dintre aspectele
> importante ale acestui eveniment este continuitatea

de aceea ar trebui, la început, să pregătim mai multe prezentări
pentru a asigura un buffer pentru săptămâni cănd suntem mai ocupați și
nu am putea să ne implicăm în prezentarea din săptămâna respectivă...

--
Alexandru Juncu