[rosedu-general] Precizari CDL

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat Feb 21 21:54:32 EET 2009

În data de Sb, 21-02-2009 la 21:36 +0200, Sergiu Iordache a scris:
> Luni e 23 nu 25, să înțeleg ca întâlnirea de mâine se amână?
> Dacă da, vreau să știți că urăsc întâlnirile din timpul sâptămânii de
> la ora 7 :) Dacă nu am ore până atunci e foarte "ineficient" să vin a
> doua oară la facultate, mai ales la ora aia..

Și eu îmi făcusem loc în program pentru ora 19.00 duminică. Când s-a
stabilit luni? :-D

> Am vazut că sunt lucrurile sunt destul de acoperite, mai pot să
> contribui la captiolul IDE-uri, am văzut că a spus nimeni de ele încă.

Și Laurențiu (mare voinic din Ceată) a propus Eclipse :-) Eu sunt
susținătorul Vim-ului dar Eclipse este un instrument foarte bun și util
mult dezvoltatori care preferă GUI-ul.

Tibi