[rosedu-general] Precizari CDL

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Feb 21 21:36:16 EET 2009

2009/2/21  <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> * logo: ceva de genul CDL scris in diagonala - se ocupa Andrei - eventual
> un logo de GNU sau Linux mai sters pe fundal
> * interviuri: AlexEf, Andrei Buhaiu, Lucian - 5 martie 2009
> * promovare:
> ** afise lipite doar in locurile dedicate
> ** liste de discutie si forumuri
> ** de aflat liste de discutie si forumuri de la Automatica + prezentari la
> anul 1 si 2 (AA, AB, AC) despre CDL
> * 1.5h-2h - slide-uri curs combinate cu exemple pe care "studentii" le vor
> rula in timpul prezentarii
> * 3h - lucrat la proiect pe baza informatiilor din slide-uri
> [...]

Luni e 23 nu 25, să înțeleg ca întâlnirea de mâine se amână?
Dacă da, vreau să știți că urăsc întâlnirile din timpul sâptămânii de
la ora 7 :) Dacă nu am ore până atunci e foarte "ineficient" să vin a
doua oară la facultate, mai ales la ora aia..

Am vazut că sunt lucrurile sunt destul de acoperite, mai pot să
contribui la captiolul IDE-uri, am văzut că a spus nimeni de ele încă.

Sergiu