[rosedu-general] Formate si continut

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sat Feb 21 17:36:08 EET 2009

2009/2/21 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu at gmail.com>:
> [1] http://cdl.rosedu.org/drepturi

Îmi cer scuze că nu mă pot ocupa acum de astea, sunt în procesul
migrării cs.pub.ro.

Nu cred că partea asta e bună:
ROSEdu, în calitatea de deținător a drepturilor de autor eliberează
conținutul acestui sait sub licența  GNU Free Documentation License
v1.2. În acest sens, accesul, distribuția și modificarea conținutului
sunt libere, cu condiția păstrării autorilor inițiali. Se recomandă
folosirea sintagmei „Documentație originală scrisă de membrii
asociației studențești ROSEdu".

Wikipedia Fundation a modificat licența de pe Wikipedia de la „GFDL
1.x or newer" la o nouă licență dezvoltată cu cei de la FSF care spune
că tot conținutul care a fost creat pe Wikipedia înaintea schimbării
licenței va trece automat pe GFDL x.y care spune explicit că se poate
înlocui licența cu una din CC, nu mai știu care.

Knol e CC.

Multe chestii de documentație sunt CC.

Te rog investighează puțin problema :)

--