[rosedu-general] [OSCDC] Propuneri de proiecte pentru studenți

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Tue Feb 3 10:44:29 EET 2009

--- On Mon, 2/2/09, Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com> wrote:

> From: Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>
> Subject: [rosedu-general] [OSCDC] Propuneri de proiecte pentru studenți
> To: "Lista principala" <rosedu-general at lists.rosedu.org>
> Date: Monday, February 2, 2009, 9:52 PM
> Salut,
>
> În partea a doua a OSCDC îi vom lăsa pe studenți să
> lucreze la un
> proiect opensource.
> Până ieri eu, RD, AR și AB am avut deadline autoimpus
> să venim cu
> niște idei de proiect.
> După cum ne așteptam cu toții niciunul n-a venit cu
> [...]

Ce mi-ar place mie sa vad/fac:

1. Un program de verificare a vitezei retelei locale. Probabil ca pentru cateva w/e mai mult decat sa trimita un fisier si sa afiseze cateva statistici nu poti sa ceri.

2. Un softphone sip. Asta e tricky daca e facut de la 0, dar exista implementari open-source ale protocoalelor care pot fi folosite:

http://srtp.sourceforge.net/srtp.html
http://www.pernau.at/kd/voip/

3. Un GUI cat mai user-friendly pentru iptables.

Andrei Cipu
www.strainu.ro