[rosedu-general] [OSCDC] Propuneri de proiecte pentru studenți

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Feb 3 00:15:15 EET 2009

Lucian Adrian Grijincu wrote:
> Salut,
>
> În partea a doua a OSCDC îi vom lăsa pe studenți să lucreze la un
> proiect opensource.
> Până ieri eu, RD, AR și AB am avut deadline autoimpus să venim cu
> niște idei de proiect.
> După cum ne așteptam cu toții niciunul n-a venit cu nimic :D
> http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/OSCDC/Organizare/IdeiProiect
>
> Momentan singurele idei sunt cele pe care le-am fătat eu prin Octombie
> anu trecut:
> * un merger de fișiere pentru Gnome
> * ceva gen tortoiseSVN plugin pentru Nautilus
> [...]

A while ago I did this[1]. Răspunsurile, pe lângă faptul că sunt puține,
probabil nu satisfac `cerințele'; dar poate duc la alte idei mai bune
din partea noastră.

Notă (1): aia era percepția mea despre OSCDC la momentul ăla. Nu vreau
să pornesc o discuție despre probabil numeroasele inexactități din
întrebarea mea originală.

Notă (2): Stack Overflow nu era locul potrivit pentru a întreba asta;
practic, am folosit OSCDC ca scuză pentru a mă juca pe-acolo.

Vlad

[1]
http://stackoverflow.com/questions/101383/ideas-for-simple-educational-open-source-projects