[rosedu-general] [CDL 2010] Propunere proiecte

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Dec 17 21:02:23 EET 2009

2009/12/17 Andrei Soare <andrei.soare at gmail.com>:

> Am si eu o propunere de proiect si ma ofer sa fiu mentor.
> O sa mai lucrez la nume, dar pentru moment se va numi "Browser Clone"
> si as vrea sa fie o implemenare a atacului ARP Poisoning in retele
> locale si sa se foloseasca in felul urmator:
>
> ./clone <ip> va lansa in executie un browser firefox si va duplica
> TOATE actiunile pe care le face cineva intr-un browser pe statia <ip>.
> Intra pe siteurile pe care intra respectiva statie, deschide taburi,
> etc. Il putem face asa de complex cum vrem si cum avem timp.
>
> Nu cred ca este un proiect prea complex, fiind necesara implementarea
> [...]

Mi se pare chiar super tare ăsta. M-aș oferi și eu ca mentor dacă vor
alege două echipe proiectul.

Mi-a mai venit o idee (luată din ce aveam eu nevoie)

5. Un client non-web de blogging. Pornind de aici [0] (dar nu vom
implementa în Haskell, cel putin nu la CDL) am aflat că există
metaWeblog API[1], [2] și că-l putem folosi și noi pentru chestii ceva
mai utile. Vom/voi putea scrie articolul într-un editor (vim :P) cu o
sintaxă recunoscută de programul nostru (HTML, Markdown, text simplu,
în funcție de tipul articolului) și apoi doar vom rula această comandă
pentru a posta articolul pe blog. Ca un extra feature, putem introduce
și posibilitatea rulării din cron. Singura limitare pe care o văd
momentan este suportul pentru Blogspot. Dar mă mai documentez, poate
există și el

[0]: http://greayer.wordpress.com/2009/10/26/blogging-literately-in-haskell/
[1]: http://en.wikipedia.org/wiki/MetaWeblog
[2]: http://www.xmlrpc.com/metaWeblogApi