[rosedu-general] [CDL 2010] Propunere proiecte

Andrei Soare andrei.soare at gmail.com
Thu Dec 17 20:32:07 EET 2009

2009/12/16 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> Ziceam la ultima întâlnire, că proiectele de la CDL ar putea fi
> proiecte mici, dar care chiar să fie necesare pentru cineva (astfel să
> fie continuate și după terminarea cursului).

Am si eu o propunere de proiect si ma ofer sa fiu mentor.
O sa mai lucrez la nume, dar pentru moment se va numi "Browser Clone"
si as vrea sa fie o implemenare a atacului ARP Poisoning in retele
locale si sa se foloseasca in felul urmator:

./clone <ip> va lansa in executie un browser firefox si va duplica
TOATE actiunile pe care le face cineva intr-un browser pe statia <ip>.
Intra pe siteurile pe care intra respectiva statie, deschide taburi,
etc. Il putem face asa de complex cum vrem si cum avem timp.

Nu cred ca este un proiect prea complex, fiind necesara implementarea
protocolului ARP si putin hacking cu firefox.

Cred ca o sa le placa ideea si o sa fie un proiect "cool" si cu cat
este mai "cool" cu atat vor fi mai motivati sa-l termine.

Ce parere aveti ?

--
Andrei Soare