[rosedu-general] [CDL 2010] Propunere proiecte

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Dec 16 23:00:46 EET 2009

2009/12/16 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> [...]
> fiecărui student. Dar VNC-ul nu a fost făcut pentru așaceva (este
> făcut pentru exact opusul). Și la prezentarea de la labul de scripting
> de USO tot pe sistemul acesta am ținut-o.
> Problema că sistemul nu scalează pe foarte mulți clienți. Și soluția
> ar fi multicast și o aplicație client-server care să facă asta. Cum
> tot m-am lovit de probrelmă, am tot căutat aplicații deja existent,
> dar nu prea am găsit. Așa că, un astfel de proiect open source ar fi
> destul de bine venit. Și chiar nu e greu (cred că e de ordinul unei

3. Vlad mi-a arătat într-o zi devtodo [0] pe care am început apoi să-l
folosesc. Cu timpul, am remarcat că are câteva lipsuri. De exemplu, aș
vrea să existe posibilitatea de a seta un deadline și importanța
taskului să crească progresiv pe măsură ce se aproprie deadline-ul. Aș
vrea să existe și posibilitatea de a seta diverse note legate de un
task (nu garantez că asta nu se paote deja). Probabil mai sunt câteva
aspecte de adăugat dar merge ca un proiect micuț pentru CDL.

> Aș dori ca CDL-ul, ca RSoC să fie ceva care în urma căruia ies
> aplicații ce sunt utilizate în viața de zi cu zi din facultate.
> După cum zicea și AndreiB, trebuie să producem proiecte, nu doar prezentări ;)

++ aici