[rosedu-general] [CDL 2010] Propunere proiecte

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Dec 16 01:30:04 EET 2009

Am zis să le scriu acum pe listă, că altfel le uit.
Ziceam la ultima întâlnire, că proiectele de la CDL ar putea fi
proiecte mici, dar care chiar să fie necesare pentru cineva (astfel să
fie continuate și după terminarea cursului).

Am două propuneri
1. Joculețul de Jeopardy de anul acesta de la USO. A fost foarte tare
versiunea scrisă într-un timp extrem de scurt...dar poate ideea poate
fi îmbunătățită

2. (motivul pentru care am zis să dau mail) La clasele de la Cisco,
noi folosim VNC pentru a pune prezentările să ruleze pe calculatoarele
fiecărui student. Dar VNC-ul nu a fost făcut pentru așaceva (este
făcut pentru exact opusul). Și la prezentarea de la labul de scripting
de USO tot pe sistemul acesta am ținut-o.
Problema că sistemul nu scalează pe foarte mulți clienți. Și soluția
ar fi multicast și o aplicație client-server care să facă asta. Cum
tot m-am lovit de probrelmă, am tot căutat aplicații deja existent,
dar nu prea am găsit. Așa că, un astfel de proiect open source ar fi
destul de bine venit. Și chiar nu e greu (cred că e de ordinul unei
teme la PC)

Aș dori ca CDL-ul, ca RSoC să fie ceva care în urma căruia ies
aplicații ce sunt utilizate în viața de zi cu zi din facultate.
După cum zicea și AndreiB, trebuie să producem proiecte, nu doar prezentări ;)