[rosedu-general] Ubuntu Install Fest 9.04

alexandrujuncu at gmail.com alexandrujuncu at gmail.com
Sun Apr 19 17:16:56 EEST 2009

2009/4/19 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> [...]

Problema e care o văd eu este că nu ştiu dacă sunt oameni care vor
veni... semestrul trecut i-am atras pe cei de la USO (by any means
necesary >:) ), şi nici atunci nu au venit prea mulţi. Adăugând şi ce
a zis MM, nu ştiu dacă va mai veni cineva...
Cred că UIF-urile ar trebui făcute cam o dată pe an...altfel
'reclicăm' publicul ţintă şi va ieşi un eşec...
my 2 cents...