[rosedu-general] Ubuntu Install Fest 9.04

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Apr 19 17:09:33 EEST 2009

2009/4/19 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> Salut!
>
> Facem un eveniment Ubuntu Install Fest dupa lansarea Ubuntu 9.04? Prima
> posibilitate este sambata, 9 mai sau duminica, 10 mai. Tinand, insa,
> cont, de faptul ca pe 9 mai exista si CDL, pentru acea zi putem face
> incepand cu ora 13:30 (sau 14:00). Putem rezerva salile EG306 si EG405.
>
> Razvan

Sunt pro uif dar trebuie sa ne apucam rapid de promovare si celelalte.
Timpul e scurt si nici nu cred ca vor veni foarte multi in semestru
par.

Dar, avem o problema. Scuze ca deraiez putin topicul dar tocmai mi-am
amintit o chestie: pe 9 mai anul I CA are partial la ELTH de la 8 la
cat o da Domnul sa termine (undeva in jur de 14). Pierdem 4 oameni.
Anul 1 CC are partial la mate 3 cu o probabilitate de 80%. Mai pierdem
4 oameni de la CDL. Anul 2 CC are partial la IV in acelasi timp. Si de
aici mai pleaca 2 studenti. Nu stiu nimic de cei din CB (Irina si
Alexandra) dar cred ca nu vom putea tine CDL-ul cu atat de putini
oameni. Daca se decide sa facem uif si nu CDL atunc cred ca se poate
si de la 12. Am putea continua cu CDL-ul de la 13-14 pana seara ca
oricum nu mai avem de prezentat nimic si ar fi fost doar o sesiune de
hacktaton.