[rosedu-general] Prezenta ROSEdu la eLiberatica

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Apr 18 22:20:41 EEST 2009

2009/4/18 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Salutare tuturor (sper că nu deschid un thread nou),
>
> Vom avea un stand comun cu alte comunități FLOSS din România, precum
> Ubuntu-ro sau GSL la eLiberatica.
>
> Trebuie să ne pregătim exemplar pentru acest lucru, așa că aștept de la
> voi idei și propuneri.
>
> Sursă de inspirație: felul în care se pregătesc Open Agile și Mozilla
> [1]. Loc de joacă [2].

Salut,

Mă gândeam să facem o serie de postere/afișe mari(~A2) cu cele mai
importante proiecte desfasurate de ROSEdu. La ce m-am gândit:
 - un afiș - o activiate;
 - layout-ul să fie identic dar să difere culorile / fundalul;
 - scris destul de mare(să fie lizibil de la o distanța ok)
 - "Activitatile" ROSEdu la care m-am gândit:
    * Ubuntu Install Fest
    * Proiectele active(VMChecker, WoUSO, Hfall, etc)
    * ROSEdu Social Thingie

Ce ziceți?

Sărbători fericite tuturor,
Sergiu