[rosedu-general] plugin request

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 20 20:38:50 EEST 2008

On Fri, 2008-09-19 at 19:49 +0300, Sergiu Iordache wrote:

> O să trimit eu un mail pe rosedu-admins si poate se ocupă Lucian de asta.
> Sergiu.

Solved. Ar trebui sa apara un buton 'Peer Review' unde se pot acorda
review-uri.

Am activat de asemenea si pluginul de TocMacro pentru afisarea
cuprinsului unei pagini[1]. Il puteti activa si pentru alte proiecte.
Trebuie adaugata o linie de forma:
---
[[PageOutline(1-3, Cuprins, pullout)]]
---
la inceputul paginii wiki.

Alexandru, te-am adaugat ca administrator (pentru pluginul webadmin). Ar
trebui sa-ti apara un buton admin care sa-ti permita gestionarea
drepturilor utilizatorilor.

Razvan