[rosedu-general] Coordonare vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Sep 19 08:23:09 EEST 2008

Salut!

Va anunt ca din acest moment coordonatorul proiectului vmchecker este,
oficial - daca se poate spune asa, Alexandru Mosoi.

Alexandru a depus eforturi considerabile in ultimele saptamani si
implicarea sa au dus la rezultate excelente in cadrul proiectului, atat
pe plan tehnic cat si pe plan motivational. Consider ca este o persoana
mai mult decat potrivita pentru coordonarea acestui proiect.

Singurele mele rugaminti cu care a fost de acord au fost ca proiectul sa
ramana open-source si sa aiba o dezvoltare continua. Sunt convins ca
daca realizam promovarea acestuia in cadrul diferitelor materii din
facultate, o sa existe contribuitori.

Eu voi ramane un contribuitor a acestui proiect. Orice fel de task-uri
care solicita resurselele de care dispun imi pot fi asignate.

Alexandru, take the lead!

Razvan