[rosedu-general] Server pentru anaconda

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Sat Sep 20 13:34:16 EEST 2008

am cateva sugestii:

sunt putin confuz in ceea ce priveste anaconda si cred ca pagina lui
razvan are nevoie de o descriere a utilitatii acelui server si dc nu
apartine politehnicii :). in plus unii oameni cred ca vor sa doneze
componente inloc de bani, poate se deschide caciula si pentru ele?

--
Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com