[rosedu-general] rosedu certified

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Sep 12 00:11:22 EEST 2008

On Thu, 2008-09-11 at 13:52 -0700, Alex Juncu wrote:
> (Din seria ideilor stupide care imi vin cand fac overload de la taskuri in prag de deadline (prietenii stiu de ce...nu ma bate, Razvan!))

Deadlines are overrated. În plus, e deja trecut de o zi deadline-ul
(check the time :P).

> Am putea face niste tutoriale online (unele deja le avem) siiii pentru ele sa facem si niste teste pe care oamenii le pot da. Si daca trec testul respectiv sa le dam o diploma digitala cu ceva gen Rosedu Certified in VIM (zic vim pt ca ideea a pornit de la vim...nu stiam ca poti face tab-uri in vim..so coool..nu radeti de mine daca stiati :">). Oricum, ideea nu e sa fie ceva super oficial...for fun mai mult...adica mie mi-ar placea sa am o diploma (digitala pe care o pot imprima) draguta care sa zica asta :P like the Firefox3 Downloaday Diploma :)

Ne-ar trebui întâi tutorialele. Şi oricum vim e un exemplu destul de
nefericit [vim sau Vim, nu VIM, că mă dor urchile :o)]. Nici eu nu ştiu
să fac taburi, şi cu toate astea mă simt capabil de multe în vim. Ideea
ar fi să testăm oamenii la cât de bine au înţeles concepte, nu la
gusturi: I just split the screen, or use :ed and :ls.

Câteva idei:
 * concepte SVN: ce e un working copy, ce înseamnă commit, etc.

OK, îmi vine în minte un singur exemplu acum. Semnal că fie nu e
fezabil, fie nu ave suficientă documentaţie (probabil the latter).

> ok..fun over..i'm going back to work...

Ditto.

> ------------------------------
> Alexandru Juncu
>   Computer Science student
>   Cisco Networking Academy Instructor
>   S.R.A.I.T. member
>   ROSEdu member

Semnăturile la email-uri sunt delimitate prin "-- " pe o linie nouă
(spaţiul de după cele două cratime contează). Deşi nu prea se mai
respectă asta, care for it -- unii scot semnăturile de tot din
emailurile pe care le primesc.

Vlad