[rosedu-general] rosedu certified

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Thu Sep 11 23:52:29 EEST 2008

(Din seria ideilor stupide care imi vin cand fac overload de la taskuri in prag de deadline (prietenii stiu de ce...nu ma bate, Razvan!))

Am putea face niste tutoriale online (unele deja le avem) siiii pentru ele sa facem si niste teste pe care oamenii le pot da. Si daca trec testul respectiv sa le dam o diploma digitala cu ceva gen Rosedu Certified in VIM (zic vim pt ca ideea a pornit de la vim...nu stiam ca poti face tab-uri in vim..so coool..nu radeti de mine daca stiati :">). Oricum, ideea nu e sa fie ceva super oficial...for fun mai mult...adica mie mi-ar placea sa am o diploma (digitala pe care o pot imprima) draguta care sa zica asta :P like the Firefox3 Downloaday Diploma :)

ok..fun over..i'm going back to work...

Alexandru Juncu
  Computer Science student
  Cisco Networking Academy Instructor