[rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 10 22:01:25 EEST 2008

On Wed, 2008-09-10 at 21:55 +0300, Stefan Bucur wrote:

> Dimpotriva, cred ca masina virtuala e cel mai potrivit loc unde sa faci un LFS:
>  * abstractizeaza un hardware comun, care sa nu-ti stea in calea
> eventualelor probleme cu kernel-ul

Aici te-ai contrazis: contextul era de a face câţiva dintre noi
instalări, apoi a merge să "arătăm" cuiva la un eveniment gen Install
Fest. Dacă se hotărăşte cineva că el vrea să îşi strice maşina for fun?
La prima problemă hardware, noi o să fim "ăăă, să vezi... we never ran
into this one". N-ar da bine şi ne-ar deraia de la doctrina ROSEdu de a
părea atotştiutori pentru a conduce cândva lumea[TM].

Vlad