[rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 10 21:28:33 EEST 2008

On Wed, 2008-09-10 at 21:10 +0300, Razvan Deaconescu wrote:

> Cred ca e o problema de scalabilitate cu prea multe distributii.

++; o să muşcăm *mult* mai mult decât putem mesteca. Eu nu sunt fan
Ubuntu, dar ideea e să le arătăm ceva care „just works”. In my
experience, Ubuntu se apropie cel mai mult de asta. Realizez că mai sunt
şi alte distribuţii candidaţi la titlul de „just works”, but we need one
(I think). Şi dacă ar fi să alegem una, nu mă combate nimeni: sigur ar
fi Ubuntu.

I mean honestly, hai să instalăm Gentoo sau Linux From Scratch[1] dacă
vrea cineva... şi când ne mai jucăm? :-P

Vlad

[1] http://www.linuxfromscratch.org/