[rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 10 21:10:55 EEST 2008

On Wed, 2008-09-10 at 11:05 -0700, Andrei Cipu wrote:
> Daca voi va hotarati sa va legati la cap cu mai multe distributii eu
> ma ofer pentru openSUSE. Pentru alte distributii puteti sa cautati
> voluntari in comunitatile respective - sau mai simplu, pe rlug. :)
> Sunt sigur ca ati gasi 1-2 oameni care n-au ce face in w/e ala.

Cred ca e o problema de scalabilitate cu prea multe distributii. Eu pot
asista la cateva instalari Debian. Avantajul Debian este ca este
asemanator cu Ubuntu si in afara de meniul de instalare lucrurile sunt
cat de cat similare.

Prea multe distributii pot insemna prea mult efort de organizare pentru
noi (just my thoughts). Daca exista persoane care pot depune efort
pentru organizarea acestui eveniment cu instalare pentru distributii
multiple, eu nu am nimic impotriva.

Razvan