[rosedu-general] proiect

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Oct 24 22:15:27 EEST 2008

2008/10/24 Iancu Mihai <fane_caramida at yahoo.com>:
> Salut!
>

> Mi-a venit anul universitar trecut o idee, si anume sa organizez, in
> parteneriat cu niste firme, niste traininguri pe importantele programe
> folosite in Electrotehnica: Matlab, Autocad etc. Si cum parteneriatele se
> fac mai greu si sponsorizarile se discuta si mai greu, m-am gandit ca intre
> timp as putea sa organizez un training pe linux (ubuntu mai exact). De ce
> Ubuntu? Pentru ca este prima forma de linux cu care am luat contact la un
> mod mai serios si pentruca mi s-a parut cel mai user-friendly si usor (aici
> [...]

Salut Mihai,

Recent, Echipa Ubuntu România a tradus Ubuntu Desktop Course[1], un
material care după a mea părere este foarte bun ca suport pentru ceea
ce dorești tu.

Îmi place ideea ta, însă aș vrea mai multe detalii: când, cu cine, cât
va dura acest training.

Toate bune,

Alex

[1] https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Localizare/CoordonareCursUbuntu