[rosedu-general] proiect

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Fri Oct 24 15:47:47 EEST 2008

Salut!

Mi-a venit anul universitar trecut o idee, si anume sa organizez, in parteneriat cu niste firme, niste traininguri pe importantele programe folosite in Electrotehnica: Matlab, Autocad etc. Si cum parteneriatele se fac mai greu si sponsorizarile se discuta si mai greu, m-am gandit ca intre timp as putea sa organizez un training pe linux (ubuntu mai exact). De ce Ubuntu? Pentru ca este prima forma de linux cu care am luat contact la un mod mai serios si pentruca mi s-a parut cel mai user-friendly si usor (aici a fost doar opinia mea, s-ar putea sa ma insel).

As cam avea nevoie de ajutorul vostru (sa dezvoltam un mic parteneriat in acest proiect). SI noi avem pasionati de linux in organizatie, dar sunt foarte putini (cred ca maxim 2-3) si nu au pregatirea informatica necesara. M-am gandit ca poate ati putea sa ne ajutati in organizarea acestui training.
Astept un raspuns de la voi :D

Multa bafta,
Mishu

Mihai Iancu
Vicepresedint Interne

OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica

0742559036

www.OSE.ro

http://mishu-blog.blogspot.com