[rosedu-general] Rezumat intalnire 4 octombrie

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Oct 5 18:18:49 EEST 2008

Pun aici functiile membrilor din asociatie:

Presedinte: Impreuna cu vicepresedintii formeaza organul de
reprezentare al asociatiei. El reprezinta asociatia in relatiile cu
tertii, conduce Consiliul Director si prezideaza Adunarea Generala,
indeplinind orice alte atributii stabilite de aceasta (AG)

Vicepresedinte: (2 vicepresedinti sau un vice si un secretar general):
impreuna cu presedintele formeaza organul de reprezentare al
asociatiei.  In lipsa presedintelui il vor inlocui pe acesta

Consilier: persoana (pot fi mai multi consilieri) care contribuie
consistent la proiectele organizatiei (citat de la infoarena)

Cenzor: organul de control al asociatiei (habar nu am de ce control
este nevoie dar asa scrie acolo)

---
Bibliografie:
Ghidul realizat de Altermedia (link luat din mail-ul in care s-a
discutat despre organizatie)

Incerc sa-mi contactez colegii care invata la drept, poate mai obtin
ceva informatii.