[rosedu-general] Rezumat intalnire 4 octombrie

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sun Oct 5 13:18:50 EEST 2008

2008/10/5 Alex Juncu <alexandrujuncu at yahoo.com>:

> a..de la Cristea de fapt, nu de la Tapus, nu? Cristea e seful de catedra, Tapus nu stiu daca mai are vreo treaba...

De fapt de la decan sau de la un pro-decan ar fi cel mai bine. Din
câte cred, atribuțiile lui Cristea țin de coordonarea catedrei de
Calculatoare (oamenii din catedră, materia predată, chestii de-astea)
- please correct me if I'm wrong.

Oricum nu ne concesionează sala pe 1000 de ani, ci ne dau voie să
venim câteva ore într-o sâmbătă sub supravegherea unor asistenți din
facultate. Sunt sigur că puteam face asta și fără acordul lor (crezi
că portarul - bețivanul ăla care doarme și pute la poartă și care nu-i
acolo când ai nevoie de ceva - o să ne interzică să intrăm pentru că
nu a fost înștiințat că se organizează ceva în facultate?), dar e mai
bine să se desfășoare cu aprobare de mai sus. Am zis Țăpuș pentru că
pe el îl mai cunoaștem și noi - pe decan mai puțin.

--
Lucian