[rosedu-general] Rezumat intalnire 4 octombrie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Oct 4 23:30:09 EEST 2008

On Sat, 2008-10-04 at 23:21 +0300, Razvan Rughinis wrote:
<snip>
> Calendarul fiind strans ma ocup eu de obtinerea aprobarii de la decan
> si Tapus pana luni 6.10, ora 11:00. Cred ca o idee mai buna ar fi
> folosirea EG405 in loc de EG306. Primul argument e distributia
> compurilor, al doilea accesul (semestrul acesta se tine programare in
> 306 si sunt o gramada de alte probleme).

Noi avem nevoie de sala nu de sisteme. Calculatoarele de acolo nu vor fi
pornite. Fiecare va sosi cu laptop-ul sau calculatorul la laborator. Noi
avem nevoie de sala si de acces la Internet.

> Ideal ar fi sa faca RD un anunt in catedra, dar daca nu reuseste pana
> miercuri o sa il fac eu.

Daca am acces la Internet (destul de probabil) voi face eu anuntul in
seara zilei de luni sau ziua de marti.

>  Din pacate nu vad multe cadre didactice in afara cercului nostru care
> sa vina in week-end la scoala (mai ales pentru un eveniment
> Linux :) ), asa ca scopul e mai mult unul de promovare.

Ramane de vazut.

> Cand aveti afisul gata ma pot ocupa eu de printare in format A3, in 24
> de ore.

AlexEf, daca nu ai o solutie mai buna apeleaza tu la Razvan, te rog.
Multumim.

Razvan