[rosedu-general] Rezumat intalnire 4 octombrie

Razvan Rughinis rrazvan at gmail.com
Sat Oct 4 23:21:16 EEST 2008

2008/10/4 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>

> On Sat, 2008-10-04 at 22:11 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> <snip>
>
> Razvan Rughinis nu se va putea ocupa de promovarea UIF. Este o saptamana
> foarte incarcate si nu poate investi timp. Sunt doua solutii:
> 1. apel la Mircea si/sau George pentru asa ceva
> 2. 2 reprezentanti ai studentilor - recomandarile mele sunt Andrei
> Buhaiu si Alex Juncu, in masura in care au timp sa discute cu Tapus
> si/sau decanul
> 3. eu impreuna cu doi reprezentanti ai studentilor, miercuri

> [...]

Calendarul fiind strans ma ocup eu de obtinerea aprobarii de la decan si
Tapus pana luni 6.10, ora 11:00. Cred ca o idee mai buna ar fi folosirea
EG405 in loc de EG306. Primul argument e distributia compurilor, al doilea
accesul (semestrul acesta se tine programare in 306 si sunt o gramada de
alte probleme).

Ideal ar fi sa faca RD un anunt in catedra, dar daca nu reuseste pana
miercuri o sa il fac eu. Din pacate nu vad multe cadre didactice in afara
cercului nostru care sa vina in week-end la scoala (mai ales pentru un
eveniment Linux :) ), asa ca scopul e mai mult unul de promovare.

Cand aveti afisul gata ma pot ocupa eu de printare in format A3, in 24 de
ore.

--
Razvan Rughinis