[rosedu-general] Prezentare Ubuntu

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Wed Nov 26 11:47:38 EET 2008

Salutari!

La noi s-a cam terminat cu partialele si alte lucrari, iar studentii, dupa ce le-am zis de maretul plan au cam devenit nerabdatori si tot mai multi vor sa incerce sistemul de operare.
Daca inca mai e in picioare chestia, astept de la voi sa imi spuneti o perioada in care sunteti voi disponibili sa tineti prezentarea. Ar trebui sa ne apucam din timp de chestia asta, ca as vrea sa facem si un pic de promovare a evenimentului, sa aibe amploare un pic mai mare... :D

Ce ziceti?

Spor la trebi&all the good stuff,

Mihai

Mihai Iancu
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com