[rosedu-general] [oscdc-org] [RFC] Nume pentru OSCDC

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Nov 24 12:18:02 EET 2008

On Nov 22, 2008, at 2:54 PM, Andrei Buhaiu wrote:
> M-am documentat puţin şi Ecosisteme ,oricât de super tare ar suna
> EcOS, înseamnă cam altceva[1]. Am putea lăsa SOS Sisteme Open
> Source
>
> Andrei
>
> [1] http://dexonline.ro/search.php?cuv=ecosistem

În DEX apare numai sensul literal. În limba engleză e acelaşi
lucru[1]. Cuvântul "ecosistem" este folosit destul de mult în sensul
figurat, nu cred că ar suna ciudat unei persoane neavizate. În plus
este original, acronimul e semi-recursiv şi sună bine.

"Open Mind" e prea generic, iar cuvântul "open" deja nu-mi mai spune
mare lucru; prefer "opensource".

Deci, ++ EcOS.

-- Alex

[1]: http://www.merriam-webster.com/dictionary/ecosystems