[rosedu-general] [oscdc-org] [RFC] Nume pentru OSCDC

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat Nov 22 01:24:33 EET 2008

On Sat, 2008-11-22 at 00:46 +0200, Vlad Ureche wrote:

> 2008/11/21 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>
>         On Fri, 2008-11-21 at 18:30 +0200, Tibi Turbureanu wrote:
>         > > OK, nu am avut nicio idee până acum, aşa că am tăcut din
>         gură; dar o să
>         > > intervin acum: ce?? Eu nu sunt sigur că am înţeles ce vrei
>         să spui cu
>         > > forma şi fondul. Care to elaborate?
>         > [tăietură]
>         >
>         > Eu am comentat adineauri crezând că titlul nu e definitiv,
>         că îl dăm
>         > ulterior. Acum că Răzvan a făcut precizarea că sloganul, nu
> [...]

Mie-mi place! Ecosisteme Open Source = EcOS (nu se confundă nici cu [1],
nici cu [2]) și chiar spune despre ce e vorba :-) Dacă alegem EcOS
atunci are sens și sigla la care mă gândeam: un stejar cu multe ghinde
(svn, git, trac, mailman, python, etc.)

[1] http://ecos.sourceware.org/
[2] http://www.ecos-magazine.com/