[rosedu-general] [oscdc-org] [RFC] Nume pentru OSCDC

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Fri Nov 21 11:48:31 EET 2008

2008/11/21 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Fri, 2008-11-21 at 10:53 +0200, Tibi Turbureanu wrote:
> <snip>
>
> Scuze. s/Titlul il dam ulterior/Sloganul il dam ulterior.
>
> Ceea ce am vrut eu sa spun este "de ce trebuie sa existe o mapare?".
> eLiberatica poate sa insemne si revolutie daca vreau eu :-) si este,
> totusi, un nume acceptat si, in opinia mea, destul de OK.

+1
"Open Mind" mi se pare chiar foarte misto. Titlul ar trebui in primul
rand sa aiba
un impact de marketing si prezentare si mai apoi asupra unei posibile
mapari cu subiectul.
(Ex: Poli 2.0 nu are nici o legatura cu un sistem de versioning al
Universitatii noastre facut de Moraru
in colaborare cu Florica Moldovanu)

--
Bogdan Doinea