[rosedu-general] [oscdc-org] [RFC] Nume pentru OSCDC

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Nov 21 10:53:00 EET 2008

On Fri, 2008-11-21 at 10:41 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> On Fri, 2008-11-21 at 09:42 +0200, Tibi Turbureanu wrote:
[tăietură]
> întâlnit
> trecut
>
> Si ce treaba are afacerea oamenilor? Nu vad de ce titlul trebuie sa
> faca
> _musai_ preamarirea termenului de Open Source.

Termenul "afacere" într-un mod nefericit a ajuns acolo. Puteam foarte
bine să zic dezvoltatorii care nu s-ar munci la cod liber. Cred că ai
luat cuvântul în afara contextului.

Nu a fost niciun mesaj subliminal pentru o revoluție mascată de-a mea.
Nu prea-măresc Open Source-ul ci promovez libertatea în general și nu
fac o religie din asta, doar sunt ateu. :-)

Eu cred că titlul ar trebui să se mapeze bine pe termenul Open Source.
Dar revin, mi-a plăcut denumirea asta, eventual temporară, cum ai zis și
tu:

--
Tibi