[rosedu-general] Beast status (beast = anaconda | mamba)

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Nov 12 00:21:57 EET 2008

On Tue, 2008-11-11 at 22:42 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> ** Warning: Detailed mail below! Please read carefully! **

Da' ştiu că nu glumeai :-D

> Pe moment (pana la migrare) vom pastra aceasta denumire urmand ca
> ulterior sa luam o decizie daca ramane la denumirea de mamba sau
> "furam"
> numele de anaconda pentru a pastra "legacy-ul".

I'm for mamba, but direct anaconda MX servers to mamba. Or lemme use
fetchmail if anaconda will still be online.

> Cei care au root pe sistemele folosite sunt rugati sa "faca treaba" :-)
> sa ajute la migrarea conturilor, sa instaleze/configureze si testeze
> diverse utilitare, sa creeze conturi la nevoie etc. si sa se comporte
> responsabil.

Vorbind pentru mine: nu ştiu cât de mult timp am zilele astea, dar
responsabil ştii cu siguranţă că nu sunt :-P

> [...]
> Masina virtuala de playground vreau sa fie un fel de centru de
> testare/research/investivare/fun. Daca e ceva care se doreste instalat
> si se vrea sa se vada cum functioneaza, se poate lucra in aceasta masina
> virtuala, dedicata special acestui scop.
>
> As vrea sa adaug ca root in playground pe Andrei Buhaiu, Mihai Maruseac,
> Mihai Dumitrache, Sergiu Costea, Calin Iorgulescu, Bogdan Doinea, Andrei
> Ciorba, Alex Juncu, dar nu am cheile lor publice. Va rog sa le puneti in
> conturile voastre de pe anaconda ca sa le extrag de acolo.

Nu, nu pe Andrei Buhaiu, că ăsta îngenunchează sistemu' cu temele lui
half-baked :-P Seriously, playground is a good idea. E locul pentru
lucruri gen boţi de IRC experimentali, site-uri mizerabile, şi Legend of
the Green Dragon :-D

> Orice adaugare de cheie publica de root se va face doar cu acordul meu.
> Nu am nimic impotriva recomandarii unei persoane pentru a avea acces
> privilegiat pe o masina virtuala, dar trebuie sa fiu si eu de acord.
>
> Toate aceste informatii si cele pe care le scriem in admin.log vor fi
> scrise intr-un wiki pe care-l vom instala ulterior.

Awaiting the wiki -- experienţa ar putea fi şi un prilej pentru mici
tutoriale and whatnot gen "migration 101".

Dă-mi voie să fiu primul (pe listă) care urează "să ne crească un floc
în frunte" mambei.

Vlad