[rosedu-general] Server pentru anaconda

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun Nov 2 22:33:45 EET 2008

On Sun, 2008-11-02 at 22:01 +0200, Vlad Dogaru wrote:

> Si tot legat de asta, ma pis pe diacriticele mele...

Ar trebui să nu mai schimb setări sub influenţa alcoolului. Here's what
I think was causing the problem:

Da, se pare că scriam folosind un encoding pentru limba japoneză...

Linie de control: ăîşţâĂÎŞŢÂ

Sper să meargă şi scuze că abuzez de voi,
Vlad
--
'Conformity is the jailer of freedom and the enemy of growth.'
        - John F. Kennedy