[rosedu-general] Server pentru anaconda

Valentin Priescu vali_shooter at yahoo.com
Sun Nov 2 21:25:56 EET 2008

 From: Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>

Am vorbit cu Răzvan şi a zis că vrea săpt asta să ia serverul nou(mai
exact marti). Aşa că dacă mai aveţi ceva de comentat acum e momentul:P
Serverul lui George şi Mircea îl găsiţi aici[1], iar ca observaţii o
menţin pe cea de mai devreme(personal prefer Western Digital şi nu
Seagate[pt 10 lei are 140GB in plus şi timp de acces 4.5ms fata de
8[2] ]) şi nu sunt sigur de placa de bază, pe emag parca n-am vazut să
scrie că suporta Quad.
Mai e faptul că piesele toate sunt de la emag, care nu au întotdeauna
cele mai ieftine lucruri.

Placa de baza suporta Quad [1], dar cred era mai bine daca avea DualGigabit.

Vali.

[1] http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2535