[rosedu-general] Server pentru anaconda

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Sun Nov 2 21:23:03 EET 2008

Sergiu Iordache wrote:
> Am vorbit cu Răzvan şi a zis că vrea săpt asta să ia serverul nou(mai
>  exact marti). Aşa că dacă mai aveţi ceva de comentat acum e
> momentul:P Serverul lui George şi Mircea îl găsiţi aici[1], iar ca
> observaţii o menţin pe cea de mai devreme(personal prefer Western
> Digital şi nu Seagate[pt 10 lei are 140GB in plus şi timp de acces
> 4.5ms fata de 8[2] ])

Personal, n-am preferinte pentru HDD-uri. Sa nu fie Maxtor in schimb -
am avut experiente neplacute cu ele. For a very long time I'm using
Seagate with no problems.

> şi nu sunt sigur de placa de bază, pe emag
> parca n-am vazut să scrie că suporta Quad.

(cea cu pret langa ea)
http://www.emag.ro/placi_baza/placa-de-baza-asus-p5q-em-socket-775--pP5Q-EM
"Intel Core 2 Quad"

Pe langa faptul ca suporta Core 2 Quad, placa de baza e aleasa pentru:
- max 16 GB RAM
- RAID hardware (RAID 5 included)

Ca observatie: nu e pe stoc la eMag, ar trebui cautata in alte locuri.

> Mai e faptul că piesele
> toate sunt de la emag, care nu au întotdeauna cele mai ieftine
> lucruri.

Personal, nu cunosc. AFAIR, configuratia este orientativa, eMag fiind
folosit "for convenience" (a se citi "primul website pe care a nimerit
George cand ne-am uitat dupa componente etc.").

--
Mircea
http://mircea.bardac.net