[rosedu-general] UIF marketing wave no.2

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri May 9 10:22:44 EEST 2008

On 5/8/08, Mircea Bardac <dev.list at mircea.bardac.net> wrote:
> Salut,
>
> Cam cati s-au inscris pana in prezent la eveniment?
>
> Vineri s-ar putea trimite un mesaj catre toate maillist-urile prin care
> se aminteste de eveniment, incluzand si niste cifre.
>
> Mesajul ar putea suna in felul urmator (+ lots of refining):
> """
> Mai mult de 25 de persoane doresc sa fie libere. 8 persoane sunt in
> echipa de suport. Tu te-ai inscris?
>
> Inscrie-te la http://url ca participant sau ca membru in echipa de
> suport si <insert good encouragement here>
> """

Ok, hai sa le amintim ca avem UIF duminica. AlexJ, Razvan, toata
lumea, trimitem din nou pe aceleasi liste de discutii mesajul:

"""
Duminica are loc Ubuntu Install Fest. Peste 30 participanti de
persoane doresc sa fie liber, 18 sunt pregatite sa ofere suport. Tu
te-ai inscris?

Inscrie-te acum la http://www.rosedu.org/form-uif.php ca participant
si n-o sa-ti para rau!

Detalii la: www.rosedu.org/events/UbuntuInstallFest/ sau pe Twitter
la: http://twitter.com/uif .
"""
> [...]
>
> Bineinteles, in functie de cifre, se poate adapta mesajul in moduri
> diferite.
>

> Also, nu stiu daca in mesajul acesta sau in altul (poate unul fix la
> inceputul evenimentului dar nu stiu cat coverage va avea), ar trebui
> mentionate si toate locurile unde se poate urmari evenimentul
> (+link-uri), respectiv:
> * twitter
> * youtube
> * picasa/flickr
> * url for live-blogging
>
> Adresele ar trebui sa contina ceva la momentul publicarii mesajului (un

PS: Astazi la 14:00 testam reteaua in EG106. Membri echipei de suport
sunt asteptati acolo.

Alex
--
()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare