[rosedu-general] UIF marketing wave no.2

Mircea Bardac dev.list at mircea.bardac.net
Thu May 8 17:02:10 EEST 2008

Salut,

Cam cati s-au inscris pana in prezent la eveniment?

Vineri s-ar putea trimite un mesaj catre toate maillist-urile prin care
se aminteste de eveniment, incluzand si niste cifre.

Mesajul ar putea suna in felul urmator (+ lots of refining):
"""
Mai mult de 25 de persoane doresc sa fie libere. 8 persoane sunt in
echipa de suport. Tu te-ai inscris?

Inscrie-te la http://url ca participant sau ca membru in echipa de
suport si <insert good encouragement here>
"""

Utilitatea mesajului:
* reminder pentru cei care nu s-au inscris
* dovada a receptivitatii studentilor asupra evenimentului (cred ca ar
merge principiul "ia uite ce multi sunt, sa ma duc si eu")
* transparenta asupra procesului (ar afla si ceilalti cat de multi
studenti s-au inscris)

Bineinteles, in functie de cifre, se poate adapta mesajul in moduri
diferite.

Also, nu stiu daca in mesajul acesta sau in altul (poate unul fix la
inceputul evenimentului dar nu stiu cat coverage va avea), ar trebui
mentionate si toate locurile unde se poate urmari evenimentul
(+link-uri), respectiv:
* twitter
* youtube
* picasa/flickr
* url for live-blogging

Adresele ar trebui sa contina ceva la momentul publicarii mesajului (un
fel de "status" al evenimentului).

Comments are welcomed.

Good luck.

--