[rosedu-general] Ubuntu artwork

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat May 3 15:15:02 EEST 2008

2008/5/3 Mircea Bardac <dev.list at mircea.bardac.net>:
> [...]
>
> <simian_mihnea at fotolitera.com> wrote:
>  > Un inceput de o noua varianta, folosind artworkul lor:
>  >  http://anaconda.cs.pub.ro/~mihnea/installfest/afis2.jpg
>  >  Nu-l vizualizati pe bakground alb.

>  > Poza s-a pus - am zis s-a pus pentru ca aici mi-a pus-o Google (ce link
>  > ciudat) - aici:
>  > http://andrei.ghiuru.googlepages.com/festin.jpg/festin-full;init:.jpg
>
>  O mica observatie legata de *toate* propunerile:
>  *** Nu exista link-uri care ROSEdu si catre eveniment in postere. ***
>
>  Also, nu cred ca ar strica un fel de "join the support team" (eventual

Cred ca vom forma echipa din cei care ne cunoastem, din doua motive:
comunicam mai bine si nu avem prea mult timp pentru pregatirea
echipei, asadar asta trece pe planul doi.

>  Eu sunt adeptul evenimentelor la care lumea se poate inscrie undeva.
>  Consider util ca pentru un eveniment sa se stie cam cati oameni ar
>  veni. In particular, pentru acest eveniment ar fi util sa se stie si
>  care sunt cei care s-ar inscrie in echipa de suport.

Fac un formular si il punem pe http://rosedu.org/node/61 (need nicer
url). Cerem nume si prenume, captcha si un mic comment. Sa vedem cati
se inscriu. Eventual un radio intre: *participant *membru echipa
suport. Any other ideas?

>  Eventual, se pot trimite notificari legate de eveniment celor inscrisi.
>
>  (Ar trebui sa existe un fel de framework pentru "inscrierea la evenimente")

Exista unelte externe ca Eventbrite sau Regonline (ups, comercial), nu
cred ca este deocamdata cazul sa le folosim.

>  Otherwise, looking good.
>  Poate un mic brainstorming session ar fi util pentru a va pune de
>  acord asupra continutului, atat ca design cat si ca text.

Chiar misto poster-ul lui Andrei. Ar trebui sa votam, Mihnea se
intoarce maine, orice alta idee este binevenita. Alegem o idee de baza
apoi o imbunatatim/finalizam.

>  Care e deadline-ul pentru poster?

Duminica, 4 mai, ora 22:00 astfel ca de luni sa il putem publica.

>  Good luck,
>
> Mircea
>
>  --
>  http://mircea.bardac.net

Alex

--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare