[rosedu-general] Ubuntu artwork

Mircea Bardac dev.list at mircea.bardac.net
Sat May 3 14:54:41 EEST 2008

Salut,

2008/5/3 Andrei Ghiuru <andrei.ghiuru at gmail.com>:
> Am intervenit si eu cu ceva, poate va place.
> Poza s-a pus - am zis s-a pus pentru ca aici mi-a pus-o Google (ce link
> ciudat) - aici:
> http://andrei.ghiuru.googlepages.com/festin.jpg/festin-full;init:.jpg

O mica observatie legata de *toate* propunerile:
*** Nu exista link-uri care ROSEdu si catre eveniment in postere. ***

Also, nu cred ca ar strica un fel de "join the support team" (eventual
in romana) + link.

Eu sunt adeptul evenimentelor la care lumea se poate inscrie undeva.
Consider util ca pentru un eveniment sa se stie cam cati oameni ar
veni. In particular, pentru acest eveniment ar fi util sa se stie si
care sunt cei care s-ar inscrie in echipa de suport.

Eventual, se pot trimite notificari legate de eveniment celor inscrisi.

(Ar trebui sa existe un fel de framework pentru "inscrierea la evenimente")

Otherwise, looking good.
Poate un mic brainstorming session ar fi util pentru a va pune de
acord asupra continutului, atat ca design cat si ca text.

Care e deadline-ul pentru poster?

Good luck,
Mircea

--