[rosedu-general] Ubuntu-ro n Politehnica!

Jani Monoses jani.monoses at gmail.com
Tue Mar 11 12:38:00 EET 2008

2008/3/11 Adi Roiban <adi at roiban.ro>:

> În data de Ma, 11-03-2008 la 02:07 -0700, Iancu Mihai a scris:

> Salut,
>
> Ar trebui sa vorbim cu Jani daca este dispus sa tina o prezentarea in
> Bucuresti
> Ar fi frumos daca ar putea prezentate KiwiLinux si OLPC la Politehnica
> din Bucuresti. Jani, ce zici poti tine o prezentare in Bucuresti?

As fi de acord sigur, doar sa se suprapuna cu un drum in Bucuresti :)
O sa fiu la sfarsitul lui mai pt Eliberatica deci pot tine atunci, si e
probabil sa merg
zilelea acestea pentru votul asupra OOXML de la ASRO, dar pentru asta nu mai
e timp
de organizat, mai ales ca nu stiu pe cand se va pune sedinta.
Asta daca nu e cineva in Bucuresti dispus sa prezinte.

> Mesajul pentru KiwiLinux ar fi urmatorul:
>
>  Uite ce s-a facut pana acum si care sunt diferentele fata de Ubuntu.
> Prezentare planurile de viitor pentru KiwiLinux si care sunt pasii
> pentru a te alatura echipei KiwiLinux.
>
> Mesajul pentru OLPC si Sugar pe Ubuntu ar fi urmatorul
>
>  Uite ce fain e OLPC, valoarea lui educationala si ca nu e nevoie de
> hardware special sau RedHat Fedora Linux pentru a lucra la OLPC.

da, cam astea-s mesajele, plus la ambele subiecte 'vrem contributori' :)