[rosedu-general] Ubuntu-ro n Politehnica!

Adi Roiban adi at roiban.ro
Tue Mar 11 12:09:08 EET 2008

În data de Ma, 11-03-2008 la 02:07 -0700, Iancu Mihai a scris:
> Salut!
>
> Ramasese inainte de sesiune sa organizam o prezentare Ubuntu in
> Politehnica. Cum a ramas? Mie imi surade ideea. Daca s-a stabilit ceva
> concret va rog sa ma anuntati si pe mine, ca as dori sa particip si eu
> activ la organizare. :D

Salut,

Ar trebui sa vorbim cu Jani daca este dispus sa tina o prezentarea in
Bucuresti
Ar fi frumos daca ar putea prezentate KiwiLinux si OLPC la Politehnica
din Bucuresti. Jani, ce zici poti tine o prezentare in Bucuresti?

Mesajul pentru KiwiLinux ar fi urmatorul:

 Uite ce s-a facut pana acum si care sunt diferentele fata de Ubuntu.
Prezentare planurile de viitor pentru KiwiLinux si care sunt pasii
pentru a te alatura echipei KiwiLinux.

Mesajul pentru OLPC si Sugar pe Ubuntu ar fi urmatorul

 Uite ce fain e OLPC, valoarea lui educationala si ca nu e nevoie de
hardware special sau RedHat/Fedora Linux pentru a lucra la OLPC.

----
Noi am mai facut prezentari Ubuntu si ne-am pregatit pentru ca la aceste
prezentari sa participe incepatori si persoane care nu au mai folosit
Linux.
In schimb au venit multe persoane care stiau deja ce e Linuxul si de
aceea nu se recomanda o prezentare generala Ubuntu.

Mai degraba povestit despre comunitatea locala, la ce se lucreaza si cum
se poate alatura echipei.

----
S-a scris pe lista ca se poate asigura cazarea.
Pe lista de discutii a echipelor de localizare s-a propus organizarea
unei intalniri a echipelor de localizare.

Eu ma gandesc ca am puteam grupa aceasta prezentare, cu intalnirea
echipelor de localizare plus alte prezentari. Nu stiu daca acest
eveniment poate fi "conferinta" ROSDEV sau sa il numim altfel.

Spor,
Adi

Adi Roiban