[rosedu-general] Baschet

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 26 15:07:06 EEST 2008

On Thu, 2008-06-26 at 14:59 +0300, Andrei Buhaiu wrote:
> Cum a rămas cu baschetul de mâine? Cine vine din profi şi unde ne
> întâlnim?

La sala de sport. Ora 21:00.

De la profi:
* Razvan Rughinis
* Alex Herisanu
* Emil Slusanschi
* Mihai Capota
* (posibil) Eliana Tirsa

Eu nu pot sa vin. Imi cer scuze. Mi-am dat seama ulterior ca eu maine ma
voi duce acasa - am de carat calculatorul si m-am sincronizat cu cineva
cu masina.

De la voi: toti care vor sa si-o ia. Aveti grija: Emil si Alex Herisanu
chiar stiu sportul asta. Si Razvan se lauda ca le are, dar nush sigur.
Oricum veti juca probabil in mai multe seturi. Eventual vedeti daca se
poate inchiria tot terenul.

Razvan