[rosedu-general] Planeta Poli

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat Jun 21 14:02:59 EEST 2008

2008/6/21 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> De ce nu planet.cs.pub.ro? Putem hosta sau pe cs.pub.ro sau pe anaconda
> fara nici o problema? What say you? Alex, te simti in stare sa pui la
> punct un astfel de planet daca iti fac eu un cont?

Da, nu e nici o problemă din partea mea. Optiuni sunt
planet.cs.pub.ro, acs.pub.ro/planet, planet.rosedu.org/cs/, dar prima
ar fi cea mai buna.

Cand am adaugat feed-urile, am incercat sa selectez
categoriile/etichetele care au legatura cu facultatea (upb, poli,
facultate, school etc). Este bine/este rau? Astept feedback de la
blog-eri.

--
Alex