[rosedu-general] Meci baschet - inca nu am stabilit

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 20 19:42:47 EEST 2008

Salut!

Imi cer pentru a x-a oara scuze. Nu am reusit sa ne mobilizam sa
inchiriem teren de baschet.

Asa ca, pentru a preveni astfel de situatii, am urmatoarea rugaminte.
Poate cineva (de preferat din Regie) sa treaca maine pe la terenul de
baschet sa inchiereze o ora (18-19 sau 19-20 sau 20-21) saptamana
viitoare? Saptamana viitoare inseamna intr-o zi din saptamana in care
terenul nu este ocupat intr-unul din intervalele de mai sus?

Multumesc,
Razvan